Esbjerg Erhvervsudvikling bliver til Business Esbjerg

Esbjerg Erhvervsudvikling hedder nu Business Esbjerg. Vi er klar med en ny hjemmeside i foråret. Læs mere om Business Esbjerg her.

generalforsamling KopiBestyrelsesformand, Flemming N. Enevoldsen, aflægger bestyrelsesformandens beretning ved generalforsamlingen 2019.

Business Esbjerg har netop afholdt den årlige generalforsamling, hvor formanden i sin beretning havde fokus på Esbjergs ambition om at blive Nordeuropas digitale knudepunkt men også på de mange andre fokusområder og aktiviteter, som Business Esbjerg i 2018 har arbejdet med.

Formand for bestyrelsen i Business Esbjerg, Flemming Enevoldsen, kom ind på den brede vifte af indsatsområder og aktiviteter, som Business Esbjerg arbejder med nu og i fremtiden. Der var gode og mindre gode nyheder fra formanden, som har siddet for bordenden af Business Esbjergs bestyrelse siden 2017.

Læs hele formandens beretning her

På generalforsamlingen var der genvalg til Flemming N. Enevoldsen, Gitte Kirkegaard og Marco MacArtney.

Umiddelbart efter generalforsamlingen blev der afholdt konstituerende bestyrelsesmøde. Der var genvalg til Flemming N. Enevoldsen som formand og David Dupont-Mouritzen som næstformand for Business Esbjerg.

Bestyrelsen for Business Esbjerg består af følgende medlemmer:
• Formand Flemming N. Enevoldsen
• Næstformand Jesper Frost Rasmussen, Esbjerg Kommune
• Næstformand David Dupont-Mouritzen, Fiskeri- og Søfartsmuseet
• Søren Nørgaard Thomsen, Blue Water Shipping
• Claus Pedersen, DanHostel Ribe
• Gitte Kirkegaard, Logitrans
• Marco MacArtney, Vi Elsker Ideer
• Michael Boel Olesen, Ribe Jernindustri
• Sofie Valbjørn, Fanø Kommune
• Sarah Nørris, Esbjerg Kommune
• Henrik Larsen, Erhvervsakademi Sydvest
• Jens Damgaard, Vestfrost A/S
• Brian Lyst, LO -Esbjerg, Billund og Vejen

Direktør Susanne Nordenbæk, sun@businessesbjerg.com, mobil: 29 38 08 39.